Monday, April 27, 2009

TENAGA HAYAT SINARAN

Setitik CELLFOOD dalam 200ml air menjanakan 77,000 unit Angstroms Tenaga Hayat Sinaran. Simeoneton, Lakhovsky, dan Bovis mempostulasikan bahawa tubuh badan manusia biasa memancarkan frekuensi hayat dengan purata 6,000 Angstroms. Mikrob-mikrob dan patogen-patogenyang lain memancarkan tenaga hayat pada frekuensi yang lebih rendah daripada kita. Kita menurunkan kadar vibratori (getaran) kita dengan pengunaan dadah, alkohol,tembakau, kurangnya bersenam dan mengambil makanan yang terproses dan terlampau masak. Bovis mengakui bahawa pesakit barah hanya memancarkan 1,875 Angstroms iaitu ukurannya sama dengan roti putih yang telah diproses.

Bayangkan peningkatan potensi tenaga hayat anda jika anda mengambil lapan titik CELLFOOD, tiga kali sehari. Adalah dimaklumkan bahawa tubuh badan manusia akan memperbaiki dirinya setiap sebelas bulan. Sekiranya seseorang mengambil diet yang sihat bersama dengan CELLFOOD setiap hari selama sebelas bulan, sel-sel badannya akan dibekalkan dengan nutrien-nutrien dan elemen-elemen yang terbaik sekali yang diperlukan untuk pembaikan sel-sel. Inilah sebab kenapa mangsa-mangsa Chernobyl selepas menggunakan produk yang unggul ini iaitu CELLFOOD meminta lebih banyak lagi untuk rawatan selanjutnya.

KEGUNAAN LAIN CELLFOOD

Pengguna CELLFOOD untuk rawatan masalah kutil, kulat, anomali kulit yang lain, jangkitan kulat di kaki, kuku jari atau kaki, bisul kencing manis dan penyakit kulit yang lain melaporkan keputusan yang memuaskan. Ia menghapuskan racun dan membasmi kuman pada luka dengan segera. Cedera akibat dipotong oleh kertas dapat dipulihkan dalam beberapa jam. CELLFOOD juga boleh disapukan di atas lecuran dan ruam-ruam dengan berus.

SAJIAN YANG DICADANGKAN

Dengan memperkenalkan CELLFOOD ke dalam badan secara berperingkat, kebanyakan tindakbalas pembuangan toksin ini dapat dielakkan sama sekali tanpa mengurangkan faedahnya. Adalah dicadangkan bermula dengan setitik dalam segelas air bersih sebanyak dua kali sehari. Kemudian secara berperingkat ditambahkan kepada tujuh titik sehari. Akhirnya, kebanyakan orang dapat menggunakan sehingga tujuh titik sebanyak tiga kali sehari seperti yang dicadangkan dalam label. Sekiranya untuk masalah serius seperti kanser, dosej yang digunakan boleh ditingkatkan mengikut keperluan.

1 comment: